fredag den 22. juni 2012

Prikken over i'et


Jeg fandt den perfekte knap, hvis jeg selv skal sige det :-)

Knappen var en fra samlingen, hvilket vil sige det er en jeg har fået fra min mor, mormor, farmor eller svigermor. Den skal blive i familien, på søndag skal jeg nemlig besøge de nybagte forældre. 
Min mors fætter - eller min mormors søsters søn og hans kone, og så selvfølgelig deres lille Freja.

I får lige lidt flere billeder af værket.







Lav en god dag! 

Det vil jeg, for min ryg er nemlig god igen! :-)

KH


4 kommentarer:

  1. Dejligt at din ryg ter sig ordentligt igen, og sikke en fin barselsgave. God weekend :0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for omsorg :-) og du må også have en god weekend!

      KH

      Slet
  2. Så fin ; )

    PS! Skal du ikke have det der robot-noget taget af? Det gør det så besværligt at kommentere ; )

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :-)

      Og godt du siger det med det dersens robot halløj, for jeg vidste ikke det var på. Jeg tror jeg har slået det fra nu, ellers så skriv lige igen!

      KH

      Slet