tirsdag den 15. januar 2013

Kender du det? - "We could totally be friends!"


fundet her

Kender du det at man finder en blog, og tænker "We could totally be friends"? om ejeren der står bag, ud fra bloggens billeder, univers og stemning?

Jeg gør :-)

Og dem vil jeg gerne dele med jer.. De vil være at finde på bloggen under indlæg kaldet:
 We could totally be friends
Jeg har selvfølgelig kontaktet de forskellige, og fået godkendelse på at fortælle og vises billeder om deres blog.


Håber i vil møde nogle af de skønne blog's som jeg helt klart gerne ville være venner med ejerne af :-)

xx


2 kommentarer:

  1. Så lige din blog hos Dottie, hvr er det en sjov idé du har dér! Det vil jeg da flge med i.
    Og fin blog, har starks meldt mig som fast, kig gerne ind til mig også:)

    SvarSlet
  2. I know what you mean! Sometimes it looks like you've could've pinned the whole thing, it's so odd haha. :)

    http://reportingforbeauty.wordpress.com

    SvarSlet