fredag den 22. marts 2013

One Year Book Challenge



Jeg opfordrer til en udfordring.

Jeg skal læse minimum 25 bøger på et år, dvs. mere end 2 bøger om måneden det næste år, med start den 1. april 2013.
Ideen har jeg fået her.

(Ja, udfordringen på denne blog er et nytårsfortsæt med 2013, men eftersom jeg først har opdaget den nu, og faktisk ikke kan huske hvilke bøger jeg allerede har læst i år, så laver jeg min egen udfordring, med mit eget tidsperspektiv!)

Hvilke bøger er helt op til mig.
Små, store, tykke, tynde, krimier, kogebøger etc. Jeg skal bare læse dem fra ende til anden, og dele dem med jer bagefter.

Jeg ved det ikke bliver svært at få dem læst, for jeg er nok lidt en læsehest. Men at dele dem er noget helt andet.

Vil du være med?

English recap: I challenge you to read 25 books in one year, starting April 1st 2013 and share them after reading, at your blog. Which books is totally up to you, it can be novels, cook books, school books - totally up to you. 
Do you wanna join?

xx

Ingen kommentarer:

Send en kommentar