fredag den 28. juni 2013

Endnu en liste // Another list


Om 20 minutter holder jeg weekend, og det er bare sådan en dejlig fornemmelse! Med den sidste tids begivenheder i mente, føler jeg at weekenden er kærkommen og hårdt tiltrængt, og jeg er specielt glad fordi denne weekend er jeg helt mig selv.

Kæresten tager på weekend hos sine forældre, og jeg skal hygge mig med Otto derhjemme, med undtagelse af lidt babysitting i morgen aften.

Det er bare sådan en dejlig fornemmelse, kun at skulle tænke på at være JEG engang imellem. Jeg elsker min kæreste, men engang i mellem er det altså rart bare at være lidt alene med sine egne tanker, ønsker og lyster.

Jeg burde nok lade være, men jeg gør det alligevel...

Laver en liste.

I weekenden vil jeg:

Gå en lang, lang tur med Otto, måske omkring min sø.
Tage fodbad og lakere mine negle.
Sy en make up pung eller to, eller tre.
Se Flipped efter Ullas anbefalinger.
Bage kokosmakroner, hindbærsnitter, flødeboller eller noget helt fjerde. Eller måske lave det hele, så jeg kan dele med mine kolleger på mandag!
Læse er par sider eller 100 i en bog (der var jo også den der bog challenge jeg startede på, som jeg ikke er kommet meget videre med. Til gengæld er jeg også i gang med 3 forskellige bøger lige nu, alle romaner, som bare venter på at blive læst færdige)




In about 20 minutes it is weekend and what a nice feeling! With the recent events in mind, I welcome the weekend with joy and I feel it is much needed. I am particularly pleased because this weekend I am completely by myself.

My boyfriend is spending his weekend with his parents, and I will enjoy myself with Otto at home, with the exception of a little babysitting tomorrow night.

It's just such a nice feeling, only to have to think about being me, once in a while. I love my boyfriend, but sometimes it's nice just to be alone with my own thoughts, wishes and desires.

I should probably leave it, but I do it anyway ...

Create a list.

This weekend I will:

Go for a long, long trip with Otto, maybe around my lake.
Take a footbath and paint my nails.
Sew a make up bag or two, or three.
See Flipped by Ulla's recommendations.
Bake coconut macaroons, shortcrust pastry with raspberry jam, the danish called "flødebolle" as might be like a chocolate covered marshmallow or perhaps something else. Or maybe I will make it all so I can share with my colleagues on Monday!
Reading is few pages or 100 in a book (which was the also the one who book challenge I started that I have not come much further. On the other hand, I also started with 3 different books right now, all novels, which just waiting to be read finished)


Hvad er dine planer for weekenden?

What are your plans for the weekend?

xx

Ingen kommentarer:

Send en kommentar