tirsdag den 26. november 2013

iPhone 5s // Fall














Jeg har fået en helt exceptionel gave af min kæreste. En 2-i-1 "tillykke-med-at-du-er-færdig-med-din-bachelor"-gave og julegave.
Og den er virkelig intet mindre end fantastisk!!!

En iPhone 5s gold, som tager de mest fantastiske billeder!

Min gamle telefon og endda også mit kamera - kan slet ikke måle sig med dette vidunder...

Kameraet på min nye iPhone gløder, fordi jeg er så overvældet over hvor meget mere lækre billederne bliver, og samtidig overvældet over hvor godt den opfanger nuet uden farveforvrængelser eller andet.

Men ok, jeg har vidst sagt nok, billederne taler jo ligesom for sig selv!

My boyfriend gave me the new iPhone 5s as a combined gift for finishing my bachelor degree and early christmas, and I am overwhelmed and totally amazed by it. 
It takes the most incredibly photos, but see for yourself, there photos are taken with it :-)

xoxo.

2 kommentarer: