torsdag den 28. november 2013

Life as i know it - November






November startede ud med at være rigtig travl, for mit vedkommende.
Jeg var til min endelig eksamen og kan nu kalde mig Professionsbachelor i International Hospitality Management, hvilket også har medført at jeg nu søger i lys og lygte for at finde et job hvor jeg forhåbentlig kan bruge noget af alt det jeg har lært de sidste 4 år.

I November har vejret for alvor ændret sig fra at være rigtig våd og efterårs agtigt til at blive kold og på kanten til vinteren. November har medbragt utallige lyserøde himler, og jeg har kun med linsen nået at fange et fåtal af dem.

November var også måneden hvor min Farmor og Farfar kunne fejre deres Guldbryllup - gift i 50 år! Min mor og jeg lavede sange til deres fest og på baggrund af dette blev November også måneden hvor jeg sagde til min kæreste, at hvis vi skulle nå til Guldbrylluppet, så skulle han nok også snart tage sig sammen til at fri. Der er dog endnu ikke sket noget på den front :-)

November har været surrealistisk, rar, kold, blæsende, våd, hyggelig, og livs forandrende... Men jeg er klar på jul, så December som er lige om hjørnet, kan bare komme an! Jubii!

November has been a month full of changes. I have got my diploma and can now say that I have a Bachelor in International Hospitality Management, and therefore I'm looking for a job... So far, no luck. 
November was also the month where my grandparents could celebrate their 50th year of marriage, and therefor it also became the month where I told my boyfriend that if we should ever get to our 50th year, I thought it soon would be time for him to propose :-) Nothing happened yet, though.
November has also been a month where the weather have been changing a lot, from being wet to being cold and "frosty", and there have been so many mornings and evenings with a pink sky - more than I remember ever having seen before. Sadly I have only photographed a few.
November had been strange, funny, cozy, wet, cold, surrealistic and much more, but December is definitely welcome, can't wait till it's christimas

xoxo.

2 kommentarer: